Monday, February 1, 2010

They're my Cherry Pie ^_^

Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Tuan hamba sidang pembaca yang dikasihi sekalian,


Tetiba hamba merase tak sesuwai plak entri Foolish Love di bawah. Jadi tuan hamba jangan merase kontroversi ye. Tidaklah hamba tujukan ayat2 itu utk yang haram menerima nya, melainkan sebuah kasih tulus buat bakal2 ibu se-dunia (ececeh kumpul klu nampak!)


Kembali pada kisah hidup hamba semenjak dua menjak ini, cukup meriah dan menggumbirakan jugak la sebenarnye. Setiap minggu ade saje aktiviti kitorang ke sini dan sana. Alhamdulillah, maka tenggelam jugakla duka hamba. Tapi bila aktiviti dah surut, kadang2 duka timbul balik, macam arus plak.



Aktiviti yang hamba lupa nak hapdet ialah aktiviti g kutip ceri di FairView, Roxburgh. Konvoi 9 kete la jugak lebih kurang. Al-kesahnye ceri2 di cni memang wallah. Comel dan sedap. Harganya kalo di farm memang lah murah sket, 6 dolar per kg. Kate kutip sdri kan! At least ade pengalaman kutip ceri, hehe.
Kutip punye kutip last2 pengutip ceri single tertinggal di belakang, haru sekejap, akan tetapi kami kan masih belum ade komitmen lagi cergas dan gagah (Alhamdulillah), jadi kami berjaya mengejar dengan pantas, sempat makan aiskrim buah lagi, nyum2
Aktiviti seterusnya? Yang tuan hamba bace di entri2 sebelum ini, insyaALLAH, hehe
(Kredit utk gambar2 from FB Noor Rawaida, Raseetha dan DLynn Azmi)
(Kredit juga untuk model2 ibu: Diana, Kak Eziey, dan model2 bakal ibu pada mase depan: Saleha, Khairun Nadwa, Suraya Hani, Noor Rawaida dan Raseetha)
(Kredit utk BL abe sepu yang mantap ekonnya, caya`lah)

No comments:

Post a Comment